kolmapäev, 4. oktoober 2017

Hinded ja programmeerimine

Vanad asjad

Panin väikeste ülesannete tabelisse hinded.
Loe ülesande teksti! 
Kontopildi eesmärk on inimene seal ära tunda!
Diandra ajaveeb ei avane. Emili, kui vajad abi siis jää peale tundi klassi.

Programmi idee


Kuna alustame programmeerimisega siis kõigepealt mõtleme välja ühe programmi idee.
Postita oma ajaveebi uus postitus, milles kirjuta milline võiks olla sinu enda loodud arvutimäng või programm (võib olla ka mobiilirakendus).


Mis tüüpi, kus tegevus toimub, kes on tegelased, mis on see lugu kes on sihtrühm jne. Mis oleks rakenduse eesmärk või äriidee? Oled ehk midagi juba teinud?
Kui oleksid meeskonna liige siis kellena seal ennast näeksid (progejana, muusikategijana, kujundajana, 3D modelleerijana, loo väljamõtlejana)?
NB! Ära unusta et postitused tuleb ilmestada olulise teksti esiletoomisega ja lisada pilt.



Programmeerimine
Scratch on programm, mida kasutades saab selgeks programmeerimise nn. alustalad.
Ta on lihtne, kuid temaga saab palju ära teha.
Selle programmiga projekte luues arenevad õpilaste matemaatiline ja arvutialane mõtlemine, loovus, süsteemne arusaam (igale käsule järgneb kindel tulemus), koostööoskus.
Scratch-i kodulehe aadress: http://scratch.mit.edu/ sealt saab vaadata näiteid, kasutada abimaterjale jne.
Mine kodulehele ja tutvu näidetega. Käivitamiseks roheline lipp, peatamiseks punane nupp.
Kui sul veel pole siis tee endale kasutaja ja jäta andmed meelde!


Scratch - töö alustamine

Scratch - programmi lisamine ajaveebi




Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar