teisipäev, 14. november 2017

Iseseisvalt Kobras ja ülesanne

Olen meie kooli võiskondadega Lätis Ventspilsis, IT Challenge võistluse finaalis ja seepärast toimub see tund ilma minu füüsilise kohalolekuta. Kindlasti saate suurepäraselt hakkama sest olete ju  tublid!

ESITEKS
6.-17. novembril 2017 toimub koolinoorte informaatikaviktoriini "Kobras" esimene voor, mis viiakse läbi kolmes vanuserühmas: benjaminid (kuni 8. klass), juuniorid (9.-10. klass) ja seeniorid (11.-12. klass). Võistlus toimub Miksikese keskkonnas (võistlus eesti keeles aadressil http://miksike.ee veebipõhise kontrolltööna. Kui kontod on juba olemas, siis uuesti kontosid looma ei pea.

Ülesannete lahendamiseks on aega üks koolitund (45 minutit). Testi ajal ei tohi vastuseid   internetist otsida ega ülesandeid lahendada grupitööna. Testi eest ei pane ma hindeid.

Parimad lahendajad kutsutakse veebruaris Tartus toimuvale õppepäevale ja viktoriini teise vooru. 
Viktoriin "Kobras" ei eelda programmeerimisalaseid eelteadmisi. Ülesannete temaatika hõlmab arvutikasutusoskust, arvutitega seonduvat matemaatikat, arvutite ajalugu, riistvara, tarkvara, arvutieetikat jmt. Sellisena toimub võistlus Eestis üheksandat korda.



Mine Miksikese lehele ja logi sisse oma olemasoleva kasutajanimega ja salasõnaga. Juhul kui sul pole kontot siis tee see endale.

Testi täitmiseks liikuda Minu Miksike -> Minu onkontid -> tabelis valida sobiva testi nime real link Soorita onkont.




Klaviatuuriga liigutamise harjutuse eest panin uusi märke meie tabelisse ja kokkuvõttes võib öelda et rõõm on näha huvitavaid ja andekaid lahendusi. Olete juba päris head programmeerijad ning fantaasiast ja ideedest puudu ei tule! 

ISESEISEV PROGRAMMEERIMISÜLESANNE
Selle ülesande hinne läheb eraldi eKooli:
  • joonista ise sprait, millel on vähemalt 2 kostüümi;
  • vali olemasolevatest piltidest taust ja teine sprait;
  • pane üks sprait lõputult liikuma;
  • teine sprait pane liikuma klaviatuurilt nooltega;
  • spraidid peavad jääma programmi töötamise ajal ekraanile nähtavatena;
  • programmis tuleb kasutada vähemalt ühel spraidil erinevaid kostüüme;
  • kohtumisel toimub midagi - nt ilmub tekst, mängitakse heli või muutub kostüüm;
  • lisa programm ajaveebi koolitööde lehele, nimeks Iseseisev 1.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar